Večkrat me ljudje sprašujejo, kako se spopadati z depresijo. Imela sem tudi že več coaching klientk, ki so imele »depresijo«.

Opomnik: govorim o depresiji, terminu, ki ga ljudje velikokrat uporabljamo tako na splošno (in ne o bolezenskem stanju/zdravniški diagnozi).

Prvo kot prvo se zavedajmo, da smo mi tisti, ki nečemu damo pomen, damo etiketo.

»Jaz sem pa depresivna.«

Dajmo se izogibat etiketam, še posebej takim kot je depresija, ADHD (otroci)… ker največkrat nas samo »zađinksajo«.

Zakaj? Ker imajo besede močno energijo in vibracijo. Zato bodi pozorna pri izbiri besed. Boš videla, takoj se boš počutila drugače.

Preizkusi kar takoj, ne verjemi meni.

Reci si:

»Sem depresivna« – začuti vibracijo teh besed.

In potem si reci:

»Trenutno sem brez energije, sem down.« In sedaj začuti vibracijo teh besed.

Lahko začutiš razliko? No, sem ti rekla 🙂

Spomnim se, kako sem pred leti govorila s prijateljem, ki me je vprašal:

Nataša, si ti tudi večkrat depresivna?

Halo? Kaj pa je to? Kakšna depresija?

Lahko sem trenutno »down«, lahko sem slabe volje, brez energije, ampak temu ne rečem depresija.

Torej:

1.

Prva stvar, ki je zelo pomembna je, kako mi govorimo sami s sabo, kakšno nalepko si damo.

Zdaj sem se spomnila tudi ene prijateljice, ki ima neke nevrološke težave in je rekla, da noče dobit etikete, kaj to je. Da je diagnoza ne zanima. Rekla mi je: »Vem, da ko me enkrat etiketirajo, potem bo šla moja energija dol in se bom še težje dvigovala, dvigovala vibracijo, bila pozitivna«.

Torej prva stvar je, čemu mi damo pomen, kakšno nalepko si damo.

2.

Druga stvar je, da smo mi tisti, ki dajemo fokus na neko naše emocionalno stanje.

Če mi dajemo fokus »sem depresivna, z mano nekaj ni v redu, tako ne morem več, vzamem tablete…«, dodajamo energijo tem stvarem.

To je bistvenega pomena: s fokusom dodajamo energijo stvarem, torej s fokusom dodajamo še več tega slabega občutka, še več občutka, ki mu rečemo depresija (saj veš to je zakon narave – zakon privlačnosti).

3.

Tretje pa je, da je od mene odvisno, kako se bom s tem soočala:

Se bom temu prepuščala ali se bom dvignila?

En način, kako si lahko pomagam, je nedvomno ta, da si dnevno pišem, kaj sem danes dobrega naredila, v katerem trenutku sem se danes vsaj malo sprostila in nasmejala.

 

VAJA:

Napiši pet stvari, ki ti jih je danes dobro šlo. In potem ni prostora za depresijo. To je odlična vaja, ki jo jaz velikokrat delam, da vidim, kje sem in kaj sem naredila. Si s tem dvignem vibracijo, s tem dobim na moči in svoji vrednosti.

Seveda, vsakemu kdaj pade energija in temu še ni treba reči depresija.

Prej bomo znali zaznavati, kaj se dogaja z nami, lažje bomo to kontrolirali.

Naj povzamem:

  1. Kakšno nalepko dajemo (čemurkoli, ne samo diagnozi; npr. tudi: ta je pa tečen, ta pa je nesposoben, ta je pa aroganten…)?
  2. Kje je moj fokus? Če je moj fokus na depresijo, se bomo še bolj slabo počutili. Če je moj fokus, na kar sem dobrega v dnevu naredila, potem dodajam več tega in si dvigujem vibracijo.
  3. Od mene je odvisno, kako se bom soočala z izzivi (tudi z »depresijo«).

Še nekaj zelo pomembnega:

Jaz nisem zdravnik, nisem »medicinsko pristojna«, da govorim o tem.

Govorim le iz izkušenj:

– lastnih v smislu, kako si jaz dvigujem vibracijo, lastnih na način, da vem, da če je nekam usmerjen moj fokus, tja gre energija in tisto raste, ker dodajam še in še in še. Zato se vsak dan znova odločam, kam se bom fokusirala.

– Kot tudi iz izkušenj dolgoletnega dela s klienti (tudi »depresivnimi«).

Seveda je za »depresijo« razlog in če želimo, da svobodno zadihamo in se dobro počutimo v življenju, je pomembno, da poiščemo v sebi razloge za neko svoje počutje

(da ne zdravimo samo simptomov, ker ti se bodo spet kmalu pojavili, navadno še v hujši obliki, če se ne bomo lotili vzrokov.)

No, pa saj to ti dobro veš.

Moje klientke so si zelo zelo pomagale s coachingi, terapijami, pogovori, vajami… in so se, z malo pomoči,  spravile iz »depresije«.

To  analogijo lahko uporabimo  za katerokoli drugo stvar/področje. Ker sem dobila pač vprašanje prav na to temo, sem se odločila zanjo.

Torej od tebe je odvisno, na kaj se boš osredotočala danes.

Naj bo tisto, kar te podpira, ne tisto, kar te vleče zavira in vleče k tlom. In ja, seveda, če je treba stokrat, stopetdesetkrat v dnevu si reči nekaj pozitivnega, je to to.

Aha, pa samo besede ne bodo pomagale, ko si nekaj prigovarjaš bo delovalo le, če boš v to verjela in resnično začutila v sebi.

Ker tako kot razmišljaš, tako se počutiš.

Samo v razmislek.

Z ljubeznijo in hvaležnostjo tvoja Nataša

2 thoughts on “3 nasveti, ko te napade depresija

  1. Darja Kosič Auer says:

    Moj najbolj izstopajoče primer glede tega je, da nisem hotela vedeti, kaj je narobe z mojo hrbtenico in po operaciji nisem o sebi razmišljala, da sem sedaj ‘invalidka’. Po nekaj letih ni niti sledu o kakšnih težavah s hrbtenico. Res, besede imajo neznansko moč. To, kar si govorimo o sebi, o drugih, to ustvarjamo, to postane naš manifestiran svet.

Dodaj odgovor