DELAVNICE ZA ŠOLE IN VRTCE

1. Kako do boljši odnosov na delovnem mestu?

»Dober odnos temelji na dveh stvareh, najprej ugotovite podobnosti in drugič, spoštujte razlike.«

Kaj vam delavnica prinese?

izboljšanje odnosov v delovnem okolju z uporabo jasne in odkrite komunikacije

dober stik med zaposlenimi in sami s seboj – ključ do uspeha

boljše sodelovanje, učinkovitejše ustvarjanje timov

prepoznavanje različnosti

prevzemanje odgovornosti za svoje delo

reševanje konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in doseganjem konsenza

večja povezanost v kolektivu

večje osebno zadovoljstvo in boljša samopodoba

Predlagane teme:

  • Kako poteka komunikacija – komunikacijski model

  • Strategija ustvarjanja dobrega sitka – PRLL

  • Sprejemanje odgovornosti za svoje stanje

  • Prepričanja/paradigme

  • Reševanje konfliktov (učinkovita NLP tehnika)

  • Podajanje povratnega sporočila,ki motivira in podpira in ne kritizira

2. Drugačni/težavni otroci so izziv

»Če bi imel na razpolago 1 uro, da rešim problem, bi 55 minut porabil za razmišljanje o problemu in le 5 minut za razmišljanje o rešitvi« A. Einstein

Na delavnici bodo udeleženci:

  • se naučili prepoznavati osebnostnih potez/lastnosti posameznega otroka

  • se naučili kako preko očesnih gibov prepoznavati različnosti otrok

  • spoznali kaj je bistvo pri vzpostavljanju dobrega stika z otrokom

  • pridobili veščine postavljanja meja in sprejemanja odgovornosti

  • spoznali kako prepričanja kreirajo naše odzive

  • se naučili dajanja povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira

Predlagane teme:

  • Prepoznavanje osebnostnih potez/lastnosti posameznega otroka (Mayer-Brigsova metoda)

  • Prepoznavanje različnosti (VAKOG metoda)

  • Vzpostavljanje dobrega stika (PRLL strategija)

  • Prepričanja/paradigme

  • Podajanje povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira

  • Postavljanje meja in sprejemanje odgovornosti

3. Uspešno reševanje konfliktov

»Kakovost našega življenja ni odvisna od tega, ali imamo konflikte ali ne, temveč od tega, kako se nanje odzovemo.« (Thomas Crum)

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • veščine reševanja konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in doseganjem konsenza
  • zavedanje, da je konflikt priložnost za rast
  • zavedanje kaj nas vodi v konfliktne situacije
  • poglobljena znanja o prepričanjih, ki kreirajo naše odzive
  • učinkovito metodo, kako na konflikt pogledati z drugega zornega kota
  • spoznali boste razliko med konsenzom in kompromisom
  • se naučili dajanja povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira

Predlagane teme:

  • sami smo odgovorni za svoje odzive
  • kako poteka komunikacija – komunikacijski model
  • prepričanja/paradigme
  • definiranje problema – NLP tehnika
  • pogled z druge perspektive – meta položaj (NLP tehnika)
  • podajanje povratnega sporočila, ki motivira in ne kritizira

4. Kolegialni coaching – podpora drug drugemu:

»S pomočjo coachinga odpremo/«odklenemo« človekove potenciale, da lahko raste in da maximalno od sebe. « John Whitmore

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • večje osebno zadovoljstvo
  • večjo delovno učinkovitost
  • boljše odnose
  • sodelovanje, podporo, razumevanje, povezanost
  • večjo kreativnost
  • samo-iniciativnost
  • prevzemanje odgovornosti
  • lažje razreševanje konfliktnih situacij

Predlagane teme:

  • zavedanje in spoznavanje globinske in površinske strukture v komunikaciji
  • postavljanje učinkovitih, k cilju usmerjenih vprašanj
  • ciljna/problemska usmerjenost
  • prepričanja/paradigme
  • položaji zaznavanja

5. NLP coaching (za ravnatelje)

Z NLP cocahingom 1:1 boste dosegli spremembe hitreje, kot si to sploh lahko predstavljate.

  • Je postalo ravnateljevanje za vas izziv?
  • Želite ugotoviti kaj je tisto, kar vam onemogoča doseganje zastavljenih ciljev?
  • Se vam zdi, da imate vedno premalo časa, da bi vse postorili?
  • Si želite bolj suvereno nastopati v javnosti – vodenje sestankov, dogodkov?
  • Se soočate z izzivi vodenja raznolikega kolektiva?
  • Želite izboljšati svojo samozavest?
  • Težko postavljate meje?
  • Ste nezadovoljni s seboj?
  • Vam zmanjkuje motivacije, idej?
  • Je strast uplahnila?

Komentar klienta:

»Natašo poznam od leta 2010. Redko sem srečal tako občutljivega, profesionalnega in razumevajočega coacha, ki je bil vedno tu zame in me podpiral. Z vsem srcem jo priporočam vsakomur, ki išče pomoč in usmeritve za razrešitev osebnih ali profesionalnih izzivov s katerimi se sooča. Prepričale so me njene sposobnosti tako, da če bi kdajkoli potreboval nasvet, podporo… bi bila ona moja prva izbira.«

Dr.Ichak Kalderon Adizes

(Executive Excellence Journal ga je uvrstil med 30 top svetovalcev v ZDA)

Nataša Kogoj

Trener in coach:

  • Licenčni mednarodni NLP trener (IANLP)
  • Licenčni mednarodni NLP coach (IANLP)
  • avtorica knjižne uspešnice Vožnja v svobodo
  • licenčni transformativni DreamBuilder coach
  • družinska terapevtka
  • mentorica za doseganje osebne in poslovne odličnosti

12 let izkušenj s področja NLP treningov
15 let izkušenj z NLP coachinga
20 let izkušenj s področja družinske terapije

_TIM9057

Zadnji projekti:

OŠ Vodmat, Nove Jarše, Prule, Dobrova, Horjul, Gimnazija Celje Center, OŠ Antona Globočnika Postojna, OŠ Cerknica…
CSD Logatec
DARS d.d.
Danfoss Trata d.o.o.
Marche Gostinstvo d.o.o.
Flaška d.o.o.
OZ Logatec
Mithraeum d.o.o.

''Vzdušje na delavnici NLP za učitelje je bilo zelo prijetno in sproščeno. Na učiteljsko delo sem pogledala še z drugega, bolj poglobljenega, zornega kota. Predavateljica nas je opomnila na to, da ima vsak na svetu svoje poslanstvo, ki pa ga žal ne uresniči pogosto. Ni dovolj, da cilje le sanjamo, pomembno je, da jih uresničimo. Ves čas predavanja nam je gospa Nataša na igriv način sporočala, da imamo moč za svojo usodo v svojih rokah. Učitelj je le človek, ki si v bistvu želi živeti izpolnjeno življenje. Če skrbi za svojo srečo, bo lahko vsak dan osrečeval druge (s tem tudi učence v šoli). Najboljše pri tem je, da se da vse naučiti.''
Ines Polončič
Učiteljica, OŠ VODMAT
"NLP mi je dal mislitibkaj, kot učiteljica, lahko dam otrokom za bolj srečno in kvalitetno življenje. Pridobila sem nova znanja o tem, kako otroke učiti o tem, kaj so vrednote, prepričanja, ... in, kako pomembno je razmišljati o lastnih ciljih. Kako si jih napisati in najlažje realizirati. Pridobila sem na samozavesti, ki mi prinaša večjo avtoriteto, mirnost in srečo."
Vanja Rešetar
Učiteljica
"Nataša pozdravljeni, lepo je bilo gostiti osebo, ki se je učiteljem odprla in v zameno ni zahtevala ničesar. Učiteljem ste se razgalili, odprli dušo, možno je bilo pogledati v vodnjake vaših pogledov, možno se je bilo miže dotakniti vaše duše in še vedno je lahko vsak ostal v svoji koži. Hvala, ker delite svoje izkušnje, hvala, ker lahko občutimo težo vašega življenja, hvala, ker pri vas solza šteje toliko, kot nasmeh. Zato potrebujemo sogovornike, kost ste vi. Ki boste neutrudno božali naše misli, nas cukali za rokav, šepetali glasno, da se splača..zaradi otrok in nas samih. Zagotovo ponovimo kaj podobnega."
Emir Jušič
Ravnatelj OŠ Nove Jarše