DELAVNICE ZA ŠOLE IN VRTCE

1. Z dobrimi odnosi in skrbjo zase do boljših rezultatov

»Skrb zase pomeni, da daš svetu najboljši del sebe, namesto tistega, kar ti je ostalo.«

Katie Reed

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • večje zavedanje, da je svet naše zrcalo
  • izboljšanje odnosov v delovnem okolju z uporabo jasne in odkrite komunikacije
  • dober stik med zaposlenimi in sam s seboj (dober stik je ključnega pomena v vseh odnosih)
  • večja povezanost
  • prevzemanje odgovornosti za svoje delo
  • prepoznati prepričanja, ki si jih ustvarjamo oz. ki nas blokirajo
  • bolj učinkovito krmariti med svojimi potrebami in potrebami in zahtevami okolja
  • reševanje konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in doseganjem konsenza
  • večje zadovoljstvo na osebnem področju
  • dajanje povratnih informacij, ki podpirajo in ne kritizirajo

Predlagane teme:

  • Strategija ustvarjanja dobrega stika
  • Kako poteka komunikacija + elementi spoštljive komunikacije
  • Konsenz – sprejemanje dogovorov
  • Kompromis – prevlada za moč
  • Reševanje konfliktov (učinkovita NLP tehnika)
  • Podajanje povratnega sporočila, ki motivira in podpira in ne kritizira
  • Sprejemanje odgovornosti za svoje stanje, počutje in delo
  • Osebno zadovoljstvo – temelj dobrih odnosov
  • Tehnike sproščanja in skrbi zase
  • Moja preteklost ni nujno moja prihodnost – prepričanja

2. Zdrav odnos do stresa – preprečimo izgorelost

»Nikoli ni dovolj časa, da bi postorili vse, vendar je vedno dovolj časa, da bi opravili najpomembnejšo stvar.«

Brian Tracy

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • Spoznati svoje vzorce in odzive na stresne okoliščine
  • Kaj stres sploh je in simptomi stresa
  • Time management
  • Vzpostavitev stika s seboj
  • Znati poskrbeti zase, ne glede na okoliščine
  • Kako vzpostaviti ravnovesje
  • Prepoznati prepričanja, ki si jih ustvarjamo oz. ki nas blokirajo
  • Bolj učinkovito krmariti med svojimi potrebami in potrebami in zahtevami okolja
  • Dobiti v roke konkretna orodja/tehnike kako poskrbeti zase
  • Večje zadovoljstvo – manj stresa

Predlagane teme:

  • Kaj je stres?
  • Vzroki za nastanek stresa
  • Simptomi stresa
  • Omejujoča prepričanja kot eden od razlogov za stres
  • Elementi spoštljive komunikacije
  • 5 ključnih korakov kako se odzivati na stres
  • Obvladovanje strahu, skrbi, stresa (e knjiga)
  • Tehnike za premagovanje stresa

3. Spremembe priložnost za rast in razvoj

»Tvoje življenje se ne izboljša po naključju, izboljša se s spremembo.«

Jim Rohn

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • prevzemanje odgovornosti za svoje delo, svoje počutje in vedenje
  • zavedanje razlike med reagiranjem in odgovarjanjem na določne situacije
  • reševanje konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in z doseganjem konsenza ne kompromisa
  • večji fokus na rešitve in ne na probleme
  • boljša komunikacija sami s seboj in med sabo
  • dober stik med zaposlenimi in sam s seboj (dober stik je ključnega pomena v vseh odnosih)
  • večja povezanost
  • boljše sodelovanje
  • večje zadovoljstvo na osebnem področju

Predlagane teme:

  • Razlika med konsenzom in kompromisom
  • Ciljni in problemski okvir
  • Elementi spoštljive komunikacije
  • Reševanje konfliktov (učinkovita NLP tehnika) za iskanje skupnih rešitev
  • Kjer je naš fokus tam je naša energija
  • Komunikacija s seboj in drugimi
  • Podajanje povratnega sporočila, ki motivira in podpira in ne kritizira

4. Kako do boljši odnosov na delovnem mestu?

Dober odnos temelji na dveh stvareh, najprej ugotovite podobnosti in drugič, spoštujte razlike.«

Kaj vam delavnica prinese?

  • izboljšanje odnosov v delovnem okolju z uporabo jasne in odkrite komunikacije
  • dober stik med zaposlenimi in sami s seboj – ključ do uspeha
  • boljše sodelovanje, učinkovitejše ustvarjanje timov
  • prepoznavanje različnosti
  • prevzemanje odgovornosti za svoje delo
  • reševanje konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in doseganjem konsenza
  • večja povezanost v kolektivu
  • večje osebno zadovoljstvo in boljša samopodoba

Predlagane teme:

  • Kako poteka komunikacija – komunikacijski model
  • Strategija ustvarjanja dobrega sitka – PRLL
  • Sprejemanje odgovornosti za svoje stanje
  • Prepričanja/paradigme
  • Reševanje konfliktov (učinkovita NLP tehnika)
  • Podajanje povratnega sporočila,ki motivira in podpira in ne kritizira

5. Drugačni/težavni otroci so izziv

Če bi imel na razpolago 1 uro, da rešim problem, bi 55 minut porabil za razmišljanje o problemu in le 5 minut za razmišljanje o rešitvi

A. Einstein

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • se naučili prepoznavati osebnostnih potez/lastnosti posameznega otroka
  • se naučili kako preko očesnih gibov prepoznavati različnosti otrok
  • spoznali kaj je bistvo pri vzpostavljanju dobrega stika z otrokom
  • pridobili veščine postavljanja meja in sprejemanja odgovornosti
  • spoznali kako prepričanja kreirajo naše odzive
  • se naučili dajanja povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira

Predlagane teme:

  • Prepoznavanje osebnostnih potez/lastnosti posameznega otroka (Mayer-Brigsova metoda)
  • Prepoznavanje različnosti (VAKOG metoda)
  • Vzpostavljanje dobrega stika (PRLL strategija)
  • Prepričanja/paradigme
  • Podajanje povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira
  • Postavljanje meja in sprejemanje odgovornosti

6. Uspešno reševanje konfliktov

»Kakovost našega življenja ni odvisna od tega, ali imamo konflikte ali ne, temveč od tega, kako se nanje odzovemo.«

Thomas Crum

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • veščine reševanja konfliktov z zavedanjem svojega deleža v konfliktu in doseganjem konsenza
  • zavedanje, da je konflikt priložnost za rast
  • zavedanje kaj nas vodi v konfliktne situacije
  • poglobljena znanja o prepričanjih, ki kreirajo naše odzive
  • učinkovito metodo, kako na konflikt pogledati z drugega zornega kota
  • spoznali boste razliko med konsenzom in kompromisom
  • se naučili dajanja povratne informacije, ki motivira, podpira in ne kritizira

Predlagane teme:

  • sami smo odgovorni za svoje odzive
  • kako poteka komunikacija – komunikacijski model
  • prepričanja/paradigme
  • definiranje problema – NLP tehnika
  • pogled z druge perspektive – meta položaj (NLP tehnika)
  • podajanje povratnega sporočila, ki motivira in ne kritizira

7. Kolegialni coaching – podpora drug drugemu:

S pomočjo coachinga odpremo/«odklenemo« človekove potenciale, da lahko raste in da maximalno od sebe.

John Whitmore

Kaj boste z delavnico pridobili?

  • večje osebno zadovoljstvo
  • večjo delovno učinkovitost
  • boljše odnose
  • sodelovanje, podporo, razumevanje, povezanost
  • večjo kreativnost
  • samo-iniciativnost
  • prevzemanje odgovornosti
  • lažje razreševanje konfliktnih situacij

Predlagane teme:

  • zavedanje in spoznavanje globinske in površinske strukture v komunikaciji
  • postavljanje učinkovitih, k cilju usmerjenih vprašanj
  • ciljna/problemska usmerjenost
  • prepričanja/paradigme
  • položaji zaznavanja

8. NLP coaching (za ravnatelje)

Z NLP cocahingom 1:1 boste dosegli spremembe hitreje, kot si to sploh lahko predstavljate.

  • Je postalo ravnateljevanje za vas izziv?
  • Želite ugotoviti kaj je tisto, kar vam onemogoča doseganje zastavljenih ciljev?
  • Se vam zdi, da imate vedno premalo časa, da bi vse postorili?
  • Si želite bolj suvereno nastopati v javnosti – vodenje sestankov, dogodkov?
  • Se soočate z izzivi vodenja raznolikega kolektiva?
  • Želite izboljšati svojo samozavest?
  • Težko postavljate meje?
  • Ste nezadovoljni s seboj?
  • Vam zmanjkuje motivacije, idej?
  • Je strast uplahnila?

Komentar klienta:

Natašo poznam od leta 2010. Redko sem srečal tako občutljivega, profesionalnega in razumevajočega coacha, ki je bil vedno tu zame in me podpiral. Z vsem srcem jo priporočam vsakomur, ki išče pomoč in usmeritve za razrešitev osebnih ali profesionalnih izzivov s katerimi se sooča. Prepričale so me njene sposobnosti tako, da če bi kdajkoli potreboval nasvet, podporo… bi bila ona moja prva izbira
Dr.Ichak Kalderon Adizes
Executive Excellence Journal ga je uvrstil med 30 top svetovalcev v ZDA
"Nataša pozdravljeni, lepo je bilo gostiti osebo, ki se je učiteljem odprla in v zameno ni zahtevala ničesar. Učiteljem ste se razgalili, odprli dušo, možno je bilo pogledati v vodnjake vaših pogledov, možno se je bilo miže dotakniti vaše duše in še vedno je lahko vsak ostal v svoji koži. Hvala, ker delite svoje izkušnje, hvala, ker lahko občutimo težo vašega življenja, hvala, ker pri vas solza šteje toliko, kot nasmeh. Zato potrebujemo sogovornike, kost ste vi. Ki boste neutrudno božali naše misli, nas cukali za rokav, šepetali glasno, da se splača..zaradi otrok in nas samih. Zagotovo ponovimo kaj podobnega."
Emir Jušič
Ravnatelj OŠ Nove Jarše
Gospo Natašo sem imela priložnost spoznati pred več kot enim letom. Takoj sem vedela, da je prava izbira in da si želim, da stopi pred moj kolektiv. Tema Z dobrimi odnosi in skrbjo zase do boljših rezultatov je bila več kot primerna izbira za ta čas in za izobraževanje prav vseh v našem kolektivu. Predavateljica je v skupaj preživet čas z nami vnesla bogato strokovno znanje in neprecenljive življenjske izkušnje, ki so jo v sožitju z veliko mero topline, odprtosti in pozitivne naravnanosti dvignile nad ostale predavatelje. Do nje sem imela velika pričakovanja, a so bila v dobrih treh urah presežena. S strokovnim prispevkom ni samo vplivala na našo strokovno rast, pač pa je tudi poskrbela, da smo se ob tem prijetno počutili. Z njenim zanimivim in svojstvenim načinom predavanja je čas hitro minil, mi pa smo jo zavzeto in nič utrujeno spremljali od začetka do konca. Potovali smo vase in veliko razmišljali. Vse to je dosegla nevsiljivo. Ob koncu je vsak izmed nas našel nekaj zase – novo znanje, spoznanje, uvid, potrditev, ponovitev ali pa tisto najpomembnejše – priložnost za razmislek. Za slednje sem ji hvaležna.
mag. Ines Žlogar
Ravnateljica OŠ Vinica
Interaktivno predavanje z naslovom Z dobrimi odnosi in skrbjo zase do boljših rezultatov  je na naš vzgojiteljski zbor pustilo močan vtis. Tema, ki sicer ni bila nova, je bila predstavljena na drugačen, razumljiv in poljuden način. Predvsem so bili prepričljivi konkretni življenjski primeri, podkrepljeni z novejšimi  teoretičnimi dognanji, kar je dalo celotnemu dogodku tudi potrebno strokovno "težo". Predavateljica, ga. Nataša, je izredno dinamična, dostopna in teoretično podkovana, zato je ni bilo težko poslušati in z njo sodelovati. Dinamičen kolektiv potrebuje dinamične podajalce znanja in čas, namenjen izobraževanju in spoznavanju novega, mine kot bi mignil. V imenu sodelavk in v svojem lastnem imenu se ji zahvaljujemo za prijetno popoldne.
Vesna Požek
pom. ravn., svetnica
Gospo Natašo sem spoznala na krajšem predstavitvenem sestanku in takoj dobila dober, pozitiven občutek; vedela sem, da bo delavnica strokovno izpeljana, podkrepljena z izkušnjami. S svojim predavanjem nas je pripravila do tega, da smo se zazrli vase, v svoja razmišljanja, pričakovanja. Čas je hitro minil in tudi drugi dan smo se s sodelavci pogovarjali in izmenjevali mnenja o slišanem. Vsak izmed nas je našel nekaj zase, kar se mi zdi potrditev, da je odločitev za delavnico z gospo Natašo bila prava odločitev. Hvaležni smo ji, da nam je dala priložnost za razmišljanje in vpogled vase.
Marina Vorkapić,
Ravnateljica OŠ Podzemelj
Natašine delavnice so nekaj posebnega. Takoj se bo povezala z vami in vas navdušila z njeno iskreno, energično, čutečo, radovedno in pronicljivo osebnostjo. Kljub res zajetnemu znanj, veščinam in licencam, bo z vami spoštljiva in bo vsako vaše vprašanje vzela resno, svoje zgodbe in odgovore pa začinila s humorjem. Lahko rečem, da je bila delavnica prekratka, saj  prav gotov pozna Nataša še veliko tehnik in psiholoških prijemov, ki bi nam v vsem šolstvu pomagale razumeti in uspešno sodelovati s posamezniki s katerimi delamo, bodisi otroci, drugimi strokovnimi delavci, kakor s starši.
Nataša Živkovič
Vzgojiteljica, mag. prof. zgod. učenja OŠ Gračišče
''Vzdušje na delavnici NLP za učitelje je bilo zelo prijetno in sproščeno. Na učiteljsko delo sem pogledala še z drugega, bolj poglobljenega, zornega kota. Predavateljica nas je opomnila na to, da ima vsak na svetu svoje poslanstvo, ki pa ga žal ne uresniči pogosto. Ni dovolj, da cilje le sanjamo, pomembno je, da jih uresničimo. Ves čas predavanja nam je gospa Nataša na igriv način sporočala, da imamo moč za svojo usodo v svojih rokah. Učitelj je le človek, ki si v bistvu želi živeti izpolnjeno življenje. Če skrbi za svojo srečo, bo lahko vsak dan osrečeval druge (s tem tudi učence v šoli). Najboljše pri tem je, da se da vse naučiti.''
Ines Polončič
Učiteljica, OŠ VODMAT
"NLP mi je dal mislitibkaj, kot učiteljica, lahko dam otrokom za bolj srečno in kvalitetno življenje. Pridobila sem nova znanja o tem, kako otroke učiti o tem, kaj so vrednote, prepričanja, ... in, kako pomembno je razmišljati o lastnih ciljih. Kako si jih napisati in najlažje realizirati. Pridobila sem na samozavesti, ki mi prinaša večjo avtoriteto, mirnost in srečo."
Vanja Rešetar
Učiteljica

Vodja programov

Nataša Kogoj

  • Licenčni mednarodni NLP trener (IANLP)
  • Licenčni mednarodni NLP coach (IANLP)
  • Avtorica knjižnih uspešnic Vožnja v svobodo in Zgodbe za življenje
  • Družinska terapevtka
  • Licenčni transformativni DreamBuilder coach
  • Trener za doseganje osebne in poslovne odličnosti
  • Trener za harmonizacijo telesa in duha

15 let izkušenj s področja NLP treningov in različnih delavnic
18 let izkušenj z NLP coachinga
22 let s področja družinske terapije
25 let izkušenj s področja joge, meditacij in drugih tehnik sproščanja

Nekaj zadnjih projektov:
OŠ Vodmat, Nove Jarše, Prule, Dobrova, Horjul, Gimnazija Celje Center,
Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana, OŠ A. Globočnik Postojna, Bogojina,Cerknica,
OŠ I. Cankarja Trbovlje, III Murska Sobota, Stari trg ob Kolpi,
OŠ F. Kranjca Celje, OŠ Bled, OŠ Velike Lašče, OŠ Vinica, OŠ Podzemelj,
OŠ Martina Krpana Ljubljana, OŠ Idrija, OŠ Tabor Logatec, I.OŠ Celje, OŠ Štore,
Vrtec Idrija, Vrtec Kekec Grosuplje, Vrtec Milke Šobar Nataša…


CSD Logatec
Skupnost CSD Slovenije + policije
SLO Snowboard demo team (Smučarska zveza Slovenije)
DARS d.d.
Danfoss Trata d.o.o.
Marche Gostinstvo d.o.o.
Kovinoplastika Lož d.o.o.
Flaška d.o.o.
OZ Logatec, Škofja Loka
OZS Slovenije
Mithraeum d.o.o.